Monday, October 12, 2009

Trip to KL - Ramadhan...

10 sept sebelum raya tu..sempat lagi ni g kl...shopping d kl ba...utk raya...mbli baju siap sdia...byk ni bjual...rabun ja mataku ba...kuih2 lgi lah...btimbun...bygkanlah bazarnya tu dari jam 10pg sampai 3pg...bygkan la..lamanya tu..jam12 thgmlm pun org masi ranai ni bekeliaran..kami apatah lagi..nada tidur smpi sahur..pas sahur baru tah tidur..nda putus2 meraun...hehe.. meraun2 atu sbnrya menanti org melelong baju...mmg byk lelolng...last minute shopping ni..byk hrga runtuh...hehe...1st time pegi time ramadhankan...jakun ckit...hehe...alah nasib baik tiket rm0.00 ba..byr tax ja...itu pun tiket tahun lalu punya booking..lamakan...4 hari kami dsna..

5 org ja kami...aku, mama, azri n kawan mamaku dgn anknya...yg bestnya..sampai suda aku d pavilion...tapi nda best ni...jual brg2 mahal2..mcm d 1 borneo tu...nsiblah kami nda tinggal area sana..kami besa d masjid india...snalah fav ku..dkat sogo...bisai lagi mbli brg2 murah tpi cntik..hehe.. aku mau cita lagi ni...aku jumpa diana danialle...d bata..ngam2 dia tu duta bata...ada sesi betemu pminat..sempat jualah bgmbr..lawa ni..tinggila..kalah aku..tapi aku mmg tah trg2 tah randah...hehe...oklah pada sapa2 mau g l tu..bek tah g time puasa...nda myesal..hehe..chow...


Salam....

0 comments: