Monday, October 12, 2009

Salam Aidilfitri..



Salam Aidilfitri...

selamat hari raya ku ucapkan kepada semua umat islam....tahun ni aku rasa hari raya aku x berapa meriah xtau napa..besanya keinginan aku mau beraya tu..Tuhan saja yang tahu..hehe...excited..apatah agi myambut ramdhan..tapi kali ni berbeza ckit...ntahlah...coretan seterusnya akan ku ceritakan..knapa semua tu blaku..kita cita sal raya dlu ar....

Kepada Awg Sharin Ahmad...maafkan semua kesalahan yg pernah kekasihmu ni lakukan k....hehe...0-0 ar..xmaulah aku coret panjang2..yang penting...sepanjang aku beraya perut aku meragam ja ba...ntahlah napa..nda ngam kali maknan durang tu...hehe....org dtg uma pun nda byak..mls kali kan beraya kan...bah aku jamu ja kamu dgn gmbrku ar....jumpa lagi di syawal tahun depan kalu umur panjang k...

kepada saudara2 u yg dtg umah terima kasih ar...

Inilah gambar family ku....jarang juga dapat bekumpul ni...maklumlah ada yang krja ada yg study..hari raya ni jala dapat bkumpul2kan...alhamdulillah...

My Sibling....with aleeya...hehe..pyh ni mau ambil gmbrnya...mengusut...besalah baby kan..





Bapa N Mama with 1st Cucu dorg...hehe...

Ini Gmbr2 ku masa raya..tpi nda byak pula aku bgmbr...nada mud mau beraya ba...sedih..

Family my father...ini baru separuh...ada lagi byk..mlskan bgambar..pyh kan d lagau..gram..

ini Family adk my father...Family Pakcik Lan n Family Auntie Pidah

Family belah mama....sebelah mama tu, abg sulungnya...semua muka2 yg cntik tu anak2nya..jrg pt bgambar ni...perasan ku mcm brlah ni bgmbar ba..ntahlah napa...

untuk tatapan semua gmbr aku dgn c kecil molek...Aleeya Ariefah...bsar sudahkan..

My Sibling....bsar2 sudahkan..bujang2..hehe..

Aku n my cousin Dayah..anak Pakcik Sapli..mcm barbie doll ni..time braya drumah pakcik...

Raya ke3 tu sempat jugalah buat open house utk family belah bapa...ramai juga family yg dtg...mknan pun habis...hehe...alhamdulillah dpt kongsi rezeki dgn familykan..

oklah...itu ja yg dpat aku kongsi utk syawal tahun ni...selamat menatap gambar2ku...hehe...

0 comments: