Friday, July 3, 2009

HAPPY BIRTHDAY TO U JACK...


HAPPY BIRTHDAY TO U...

hapy birthday to u..hapy birthday to u jack..happy birthday to uuuu...

today is birthday adik aku..cjack..yg ke 20tahun..bsar sudah eh..tapi ia d kl..so nda dapat lah smbut..hahaha..nda merasalah ko kek secret recepie...hahaha...kami mkn sndiri2 jala...ko smbutlah dgn kawan2 mu dkl..haha...

selalu mmg kami smbut birthdaynya..biarpun dia d top1 dlu..msti juga sambut..tpi suda d kl ni..ndalah dapat sambut..so, hadiah pun nadalah..kekekeke...tapi biartah aku bg ko hadiah k..hadiahnya tiket pergi balik dar kl ke kk...hahaha...

patutnya ia cuti midterm break esok..tpi???besalah 1 minggu ja cuti..biarlah ia dsna ..bljar...bknnya bljr tu..bjalan tu..tau ku..hahah..

oklah...aku doakan smoga adik ku d murahkan rezeki..dpanjangkan usianya..dan dlindungi Allah S.W.T...amin...

p/s: pesanan aku sbgai kakak..apa ar?hehe..belajar rajin2...pulang tah kos mu atu payah...n jgn lupa muli kk belikan aku ole2...kekeke...eh dlm gmbr tukan..ada juga tselit muka aku..hehe..itu gmbr time kami g kl..bulan feb ari tu..entah2 adiku ni kurus suda kali...haha

Bersyukur pada Allah dipanjangkan usia kita..agar kita lebih banyak beramal dan bertakwa kepadaNya...amin...

2 comments:

shee1011mal said...

hahahahaha....tq2....mana hadiah?tket nda ku mau....hahahaha...

ceh ngapa pulang mulih...biar tah payah2 lah....hahahaha....

Arniesya1186 said...

hadiah ko tahun ni apa ar?hp suda..laptop pun suda, jam lagilah..hah! aku tau apa..?aku kasi beli tiket c rashidah la g kk..surh ia tido umah..hahaha..