Thursday, July 9, 2009

HAPPY BIRTHDAY TO U AWANG SHARIN...


Happy Birthday to u...
Happy Birthday to u...
Happy Birthday to u...Awang Sharin..
Happy Birthday to u...
To day 9 july 2009 merupakan Hari jadi buat insan yg tersayang(paham2 sendirilah ar)...hahaha 23 tahun dah umurnya..hehehe..tua da tu ar...ndalah ba kan masi muda lagi ba..hensem lagi..kekeke..

Aku doakan semoga Panjang umur..dimurahkan rezeki...dan sentiasa dilindungi oleh Allah SWT..amin..
.
Kek ni khas untuk mu..hehehe..di buat khas dr Surati...
nada ni hadiah..hehe..ada ba..nanti special d carikan ar..tunggu ja d bg nanti...hehe...Emilio Valentino kan...hehehe..
Oklah itu ja aku mau coretkan d nukilan ku hari ni..yg pasti aku bosan sgt2...heheh..ia ke BTN suda...apa la aku mau buat 4 harini..hrp2 kna suruh silent ja hp dorg..amin..rindulah aku ni..jan lupa belikan bunga ros ar..d kundasang...
p/s: Sentiasa berdoa pada Allah swt supaya kita sentiasa di lindungi dan djauhkan dari segala keburukan...
bosannya....arghhh...hehehe...

1 comments:

shee1011mal said...

ceh...hahahah....bek tah ko suruh c sarin reload celcomnya...free tu seminggu...mcm ku..nda puas btlpn..hahah..bah kim slm ja laki mu tu..suruh tah cpat2 meminang ko..hahahahah