Monday, May 10, 2010

Kehidupanku bermula dgn penuh cabaran....


salam...



tajuk tu ba...bkin sedih kan....mmg pun aku dlm ksdihan skrg...ntah napa aku xbleh terima kenyataan bahawa aku skrg brada d tenom?jauh dr keluarga ku...jauh dr kekasih ku...ntah napa...aku rindu kamu suma...



aku kna kuatkan smgt untuk terus berada dsini..aku xtau smpi bila aku dpt berthan dcni...wawawawa...ari2 aku nangis pkirkan masalah ni...ari2 jjga aku bdoa smga cptlah aku pindah...mau cr dkt ckit ba....walaupun kakak aku ada dcni,...tpi dia suda bkeluarga...aku pham keadaan dia...aku pun xmau myusahkan sapa2...masalahku skrg umah...xda rumah sewa skrg...huhuhu...sedih aku...



mungkin inilah cabaran pertama utk aku menempuhi hidup2 ni...mcr rezeki yg halal...bkerja utk membhagiakan keluarga ku....mudah2an xla lama aku dtenom ni...utk smntra waktu ja...utk beberapa bulan klau bleh...amin...pada yg mbaca blog ku ni....doakan aku spya dpt pindah cpt k...amin....

1 comments:

cik.shabah said...

be st0ng to g0 thr0ugh 0f this...insyaAllah all 0f this will be ok s00n... :D